;
سخنرانی مدیر عامل شرکت داروگستر نخبگان، جناب آقای دکتر بهزاد آسوده در گردهمایی داروسازان شهرستان های ساوه و زرندیه در تاریخ 20 مرداد سال 98

سخنرانی مدیر عامل شرکت داروگستر نخبگان، جناب آقای دکتر بهزاد آسوده در گردهمایی داروسازان شهرستان های ساوه و زرندیه در تاریخ 20 مرداد سال 98

13 اسفند 1398
- 0 دیدگاه 2922 بازدید 1 پسندیده اند

مدیر عامل شرکت داروگستر نخبگان به توزیع داروهای شهرستان‌های ساوه و زرندیه از طریق شعب قم و تهران شرکت‌های داروسازی اشاره کرد و گفت: شرایطی که در فضای کشور هم اکنون وجود دارد شرایط خاصی است و زنجیره تولید و توزیع دارو در سراسر کشور در شرایط خاص و حساسی قرار دارد.
دکتر بهزاد آسوده با تاکید بر اتخاذ راهکارهایی برای حفظ وضعیت موجود اظهار کرد: در چنین شرایطی باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که بتوانیم در عرصه تولید و توزیع دارو ماندگاری خود را حفظ کنیم و با برطرف کردن مشکلات ارزی و ریالی، شرایط دشوار تهیه ملزومات تولید دارو را تسهیل بخشیده و انضباط لازم در توزیع دارو به صورت منظم و به موقع حفظ شود.
وی خواستار هم افزایی بیشتر فعالان صنعت داروی کشور برای برطرف کردن موانع و مشکلات این حوزه شد و افزود: برخی مشکلات نظیر تاخیر در پرداخت مطالبات بیمه‌ای نیز  شرایط دشوار و سختی را برای داروخانه‌های سراسر کشور ایجاد کرده است.
وی به توقف فعالیت یا ایجاد  محدودیت در نحوه ارائه خدمات برخی از شرکت‌های پخش دارو به دلیل مشکلات اقتصادی اشاره کرد و افزود: ادامه این روند پیام خوبی نخواهد داشت.
گردهمایی داروسازان شهرستان های ساوه و زرندیه در تاریخ 20 مرداد سال 1398 در آستانه روز داروساز به همت انجمن داروسازان، دانشکده علوم پزشکی ساوه و با حمایت شرکت داروسازی تهران دارو در مجموعه پذیرایی تاج محل ساوه برگزار شد.

دیدگاه شما

captcha