;
دلایل بروز آسم و علائم آن

دلایل بروز آسم و علائم آن

19 اردیبهشت 1403
- 0 دیدگاه 77 بازدید 0 پسندیده اند

هیچکس بطور دقیق نمی ‌داند که دلیل بروز آسم چیست،  احتمالاً به این دلیل که ممکن است تحت شرایط مختلف و به دلایل مختلف از  جمله آلرژی، آلودگی هوا، عفونت ‌های تنفسی، احساسات، شرایط بد آب و هوایی،  سولفیت‌ های موجود در مواد غذایی و به عنوان عوارض جانبی داروهای مشخص رخ  دهد. علائم رایج آسم عبارتند از سرفه، خستگی، تنفس ‌های کوتاه و احساس فشار در ناحیه قفسه سینه.

درمان ‌های مکمل جهت درمان آسم

هموپاتی، شیوه‌ های تنفس، روش تنفس بوتیکو، روش پاپوورث، یوگا، هیپنوتیزم  درمانی، تفکر درمانی، طب سوزنی، اتاق نمک و لوله نمک، مکمل ‌های رژیمی  (مانند ویتامین C، ویتامین E، سلنیوم، منیزیم و اسیدهای چرب امگا۳) و  داروهای گیاهی.

با مدیریت غم و ناراحتی خود، ابتدا روح خود را درمان کنید!

۱. به خودتان توجه کنید و از لحظات ناراحتی خود آگاه باشید.

۲. سعی کنید علت این ناراحتی ‌ها را بیابید.

۳. بپذیرید که هر اتفاقی برایتان افتاد، نمی ‌توانید به عقب بازگردید و در این صورت غم و اندوه کاملاً بی ‌فایده خواهد بود.

۴. از قضاوت در مورد خود و دیگران خودداری کنید. اتفاقاتی که پیرامون ما می ‌افتند، در اختیار ما نیست.

به محض اینکه شما وارد مسیر غم و اندوه شوید، حتی خودتان هم دلتان نمی  ‌خواهد که از آن حالت خارج شوید. رها شدن از غم و اندوه، نیازمند انرژی و  قدرت اراده بسیار زیادی است، اما غیرممکن نیست.

۵. اندوه خود را بروز دهید و سپس آن را رها کنید. در افکار خود کنکاش  کنید و سعی کنید کارهای متفاوتی انجام دهید. امروزه ابزارهای بسیار زیادی  وجود دارند که می ‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند: موسیقی، مدیتیشن،  ورزش، یک سرگرمی جدید، سرگرم شدن با یک حیوان خانگی، نمایش‌ های کمدی،  کنسرت ‌های موسیقی و غیره. مراقب خود باشید و از موارد راحت‌ طلبانه نظیر  سیگار، سرگرم شدن با غذا، تماشای تلویزیون، تنبلی و تأسف خوردن به حال خود  دوری کنید.

دیدگاه شما

captcha